W Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, jedynej w Polsce uczelni prowadzącej studia w specjalności „reklama”, urodził się pomysł powołania do życia wirtualnego muzeum zajmującego się archiwizacją polskiej twórczości reklamowej. Obrazy, dźwięki i filmy gromadzone na nośnikach elektronicznych będą stanowiły materiał dla osób prowadzących badania naukowe oraz młodych adeptów komunikacji rynkowej. Realizując statutowe cele Muzeum podejmuje działania w zakresie: gromadzenia i przechowywania przekazów o charakterze reklamowym oraz katalogowania i naukowego opracowywania zgromadzonych zbiorów; prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych oraz przystosowywania ich wyników do wdrażania w praktyce, doskonalenia metod prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych, opracowywania analiz i ocen dotyczących stanu i rozwoju reklamy, a także propozycji w zakresie wykorzystywania i upowszechniania osiągnięć polskich twórców reklamowych.
Reklama została skatalogowana w działach: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Wyroby cukiernicze i przekąski, Produkty mleczne, Jedzenie, Utrzymanie i wyposażenie domu, Urządzenia domowe, Kosmetyki i środki pielęgnacyjne, Produkty toaletowe i farmaceutyczne, Samochody osobowe, Inne środki transportu, Odzież i obuwie, Banki, Inne usługi finansowe, Podróże i wypoczynek, Restauracje, Sklepy, Media i publikacje, Elektronika domowa, Wyposażenie biura, Telekomunikacja, Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo, Styl, Sklepy, Komercyjne usługi publiczne, Kampania społeczna, Dobroczynność.
Strony użytkowników
(brak)
Dodaj stronę - zaproponuj stronę zawierającą realację ze zwiedzania, galerię lub bloga.
Źródła, więcej informacji
Tekst: Strona internetowa muzeum |